خونریزی از بینی در نارسایی مزمن کلیه درمان چیست برای این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خونریزی از بینی در نارسایی مزمن کلیه چه درمان آن است؟ خونریزی از بینی یک مشکل بالینی شایع است، بنابراین هیچ کس توجه ویژه ای به آن. اما زمانی که آن را به بیماری مزمن کلیوی یا نارسایی کلیه مربوط، آن متفاوت خواهد بود. پس چرا بیمار بیماری کلیه خواهد خونریزی از بینی را دریافت کنید و آنچه را که برای درمان آن است؟

پاتوفیزیولوژی اپیستاکسی

خونریزی از بینی بسیار با فشار (دیجیتال یا بسته بندی) بیش از نقطه خونریزی متوقف می شود.سیستم انعقادی دست نخورده با تجمع پلاکت ها و تشکیل لخته مورد نیاز است. تعداد پلاکت غیر طبیعی و یا تابع و یا هر اختلال در آبشار انعقادی منجر به شکست تشکیل لخته و خونریزی مداوم است.

داروها نیز ممکن است با آن مرتبط

داروهای متعدد با لخته شدن طبیعی تداخل. NSAID ها (از جمله آسپیرین) احتمالا رایج ترین هستند، تا 75٪ از بیماران خونریزی از بینی با استفاده از یکی از این داروها. داروهای دیگر همراه با خونریزی از بینی شامل تیوریدازین، موضعی کلرید hyperosmolar سدیم، و دی پیریدامول (Persantine).

درمان اپیستاکسی:

مدیریت اولیه از خونریزی از بینی در توقف خونریزی به کارگردانی و درمان طولانی مدت است در کشف و اصلاح علت زمینه ای است. برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، آنها باید داروهای مربوط و یا درمان آنها مصرف می شوند را تغییر دهید. همانطور که در بالا ذکر شد بعضی از داروها ممکن است به خون دماغ منجر شود، بنابراین ما باید برخی از داروهای جایگزین پیدا کنید. اما اگر شما می خواهید برای حل مشکل از ریشه آن، شما نیاز به درمان بیماری کلیه اول است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1441.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: